Lidl investuje do vzdělávacího programu Manažer prodejny 21. století

06.01.2016 12:53

Společnost Lidl odstartovala unikátní vzdělávací a kvalifikační program pro vedoucí svých prodejen. Cílem je rozšířit jejich kvalifikaci a vybavit je komplexními znalostmi v oblasti řídících dovedností a vedení zaměstnanců.

Za tímto účelem připravila společnost Lidl pro své vedoucí pracovníky rozsáhlý rozvojový program. Tato unikátní vzdělávací iniciativa se stává dalším důležitým milníkem na úspěšné cestě maloobchodního řetězce v České republice.

V posledních letech enormně narostly nároky, kterým musí Lidl ve své operativní činnosti čelit. Patří sem především vyšší požadavky zákazníků, neustále se rozšiřující sortiment, větší nároky na zaměstnance, a to všechno jsou výzvy, s kterými se týmy na prodejnách musí poprat. S tím jsou logicky spjata i pracovní očekávání od managementu prodejny a právě z těchto důvodů stojí vedoucí prodejny v popředí této vzdělávací iniciativy.

Cílem vzdělávacího programu s názvem „Manažer prodejny 21. století“ je doplnit vzdělání každému z 230 vedoucích prodejen, kteří v Lidlu pracují. Vedoucí prodejny by se měl v budoucnu méně věnovat přímo provozním činnostem a zaměřovat se spíše na vedení a koučování svého týmu na prodejně. Zároveň se očekává, že bude mít komplexnější přehled o ekonomickém vývoji konkrétní prodejny a vlivu na její další chod.

Tato vzdělávací iniciativa je investicí do nejcennějšího kapitálu, kterým disponujeme - do našich zaměstnanců. Jsme přesvědčeni, že úspěch tohoto programu pocítí i naši zákazníci,
okomentoval tuto iniciativu generální ředitel společnosti Lidl Česká republika, Pavel Stratil.

Základem je individuální přístup
Komplexní vzdělávací program může být efektivní pouze tehdy, pokud bude „ušitý“ na míru konkrétní osobě. Všichni vedoucí prodejen proto absolvují takzvaný rozvojový den, během něhož se posoudí jejich schopnosti a další potenciál. V dalším kroku bude individuálně sestaven podrobný plán vzdělávání.

I ti zaměstnanci, kteří na základě prvotního hodnocení splňují požadavky nově definované pozice vedoucího prodejny, projdou doplňujícím vzdělávacím programem. Po jeho ukončení obdrží jako benefit služební automobil. Pro ostatní vedoucí je připraven až roční ucelený soubor firemního vzdělávání.

 

 

Společnost LIDL tímto krokem potvrzuje, že vzdělávání vedoucích zaměstnanců je investicí do nejcennějšího kapitálu, kterým firma disponuje - do svých zaměstnanců.

zdroj: http://www.lidl.cz

Zpět

Kontaktujte nás

© Manažerské vzdělání 2014

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode